Πρόγραμμα: EPAS Σχολεία - Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
2021-2022
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2021-2022 στέφτηκε από επιτυχία! Οι συμμετέχοντες μαθητές
και καθηγητές, μετά από αξιολόγηση των δράσεων μας,
κερδίσαμε την τιμητική διάκριση να αναγορευτούμε για ένα χρόνο "Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου."
Σύνδεσμος στο site του Ευρωπαϊκού Προγράμματος που αναφέρει τη λίστα των επιτυχόντων σχολείων.
|
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ | Μαθαίνουμε για την περιβαλλοντική ρύπανση και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής | 22 Φεβρουαρίου 2022
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» και σε συνεργασία με το Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας του Πανεπιστημίου Πατρών υλοποιήθηκε στις 22.02.2022 διαδικτυακή συνέντευξη των μαθητών του σχολείου μας (τμήματα Α1 και Α3) και του καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών κ. Ανδρέα Καζαντζίδη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας υπέβαλαν μια σειρά από εύστοχες ερωτήσεις σε σχέση τόσο με θέματα ρύπανσης της ατμόσφαιρας σε τοπικό επίπεδο όσο και με θέματα που αφορούν στο ευρύτερο πεδίο της κλιματικής αλλαγής σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι ερωτήσεις εστίασαν κυρίως στη λειτουργία των σταθμών μέτρησης περιβαλλοντικής ρύπανσης στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας, στους παράγοντες που την επηρεάζουν, ενώ η συζήτηση επεκτάθηκε και στο φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής το οποίο, όπως τόνισε ο κ. Καζαντζίδης έχει ανθρωπογενή κυρίως αίτια. Πολλές ερωτήσεις είχαν ως θέμα την αποτελεσματικότητα των περιβαλλοντικών πολιτικών για ανάσχεση της επώδυνης για τον άνθρωπο κλιματικής αλλαγής (αύξηση μέσης θερμοκρασίας, στάθμης των θαλασσών, φαινόμενο του θερμοκηπίου και επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα κ.ά.) σε τοπικό, εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο ενώ συζητήθηκαν και ενδεχόμενες δράσεις με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ:
- Συμπτώματα της κλιματικής αλλαγής και ακραία καιρικά φαινόμενα
- Αίτια της κλιματικής αλλαγής
- Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για τον άνθρωπο
- Τρόποι ανάσχεσης πιθανής επιδείνωσης των περιβαλλοντικών προβλημάτων
- Οι μαθητές και οι μαθήτριες σε ρόλο δημοσιογράφου για το περιβάλλον
- Τι μπορούμε να κάνουμε οι ίδιοι/-ες σε επίπεδο σχολείου, κοινότητας και δήμου. Σχεδιάζοντας δράσεις με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
|
Υπεύθυνοι καθηγητές:
Παπαδούρης Ιωάννης, μαθηματικός (ΠΕ03)
Παπατσίμπας Γεώργιος, φιλόλογος (ΠΕ02)
|
Εικονικό υλικό από τη συνέντευξη
|
|
Μαθητικές Εργασίες για τις Αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο μάθημα των Αγγλικών / 1-11-2021 ως 20-5-2022
Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολείο Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» μεμονωμένοι/ες μαθητές/τριες του προγράμματος ανταποκρίθηκαν σε πρόσκληση της Senior Ambassador κ. Χριστοπούλου Μαρίας (Αγγλικής Γλώσσας) και έκαναν εργασίες (δοκίμια και σταυρόλεξο) στην Αγγλική γλώσσα με θέμα τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις οποίες κατέθεσαν σε ηλεκτρονική μορφή και κατόπιν παρουσίασαν στους συμμαθητές τους στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας. Οι εργασίες είναι ανηρτημένες στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://schoolpress.sch.gr/speakingenglish1/?p=1736 ).
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
- Σεβασμός στη δημοκρατία και τους δημοκρατικούς θεσμούς
- Ισότητα
- Σεβασμός στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τη διαφορετικότητα
- Αλληλεγγύη
- Ανάπτυξη επιχειρημάτων με ήπιο τρόπο και συμβιβασμός
- Καταπολέμηση ψευδών ειδήσεων
- Απόρριψη κάθε μορφής βίας
|
Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Χριστοπούλου Μαρία, Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06)
|
Εικονικό υλικό
|
.
|